Friday, February 13, 2009

Extra Boardgame Session 1

Lokasi - Dirahsiakan
Masa : Sekitar 5.00-7.00 petang
Hari : Khamis (12 Febuari 2009)

Fauzi (merah) cuba menghasut Adlee (biru) dan Faiz LI (kuning) untuk menyerang kawasan aku(hitam)

Oleh kerana ramai pemain utama direhatkan pada Game Night 2; maka satu sesi tambahan diadakan pada keesokan harinya kerana dikhuatiri ada pemain yang ketagihan. Pemain yang menghadiri sesi tambahan ini ialah Adlee, Pun, Fauzi, Faiz LI dan Aku.

Shogun dipilih untuk dimainkan kerana boardgame ini pernah dimainkan sebelum ini; jadi peraturan boardgame ini tidak perlu lagi diterangkan kepada pemain. Pun tidak sempat untuk menyertai Shogun kerana datang agak lewat.

Adlee (biru) kelihatan gembira setelah berjaya mendapatkan semula tanah jajahannya

Buat pertama kalinya Adlee dan aku menjadi juara bersama dalam Shogun memandangkan Fauzi dan Faiz LI terlalu noob untuk mengalahkan kami.

Bang! dipilih sebagai boardgame kedua untuk sesi ini dan 5 pemain menyertainya. Aku sebagai Sheriff dan Pun sebagai Deputy telah berjaya mengalahkan Fauzi dan Faiz LI sebagai Outlaw dan Adlee sebagai Renegade.

Sekian untuk kali ini... Wassalam...

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. mana menang nasib... markah hang jauh ketinggalan.. kalau nasib beza 1-2 markah saja ni margin sampai lebih dari 10. memang noob tahap cipan la tu. padahai dah main 2 kali dah.

    ReplyDelete
  3. Pengajaran nak menang .. palam tuan dulu

    ReplyDelete
  4. Kalau takmau kalah, jangan cari pasai dengan adlee.

    ReplyDelete
  5. hahahahaha.... ni semua... angkara sumpahan puaka...

    ReplyDelete
  6. kalau takut mati terkejut jgn berumah di tepi jamban... biar mata juling jgn buta hati.. wkaakkakaakakakaka

    ReplyDelete
  7. Gee369 said..."kalau takut mati terkejut jgn berumah di tepi jamban... biar mata juling jgn buta hati.. wkaakkakaakakakaka"..cam haram je ayat ni....aku ada masa ni..ramai takut nak lwan ngan adlee..tak tau le pasai apa...so acoi tunggu lagi laa ambik kesempatan

    ReplyDelete
  8. ambik kesempatan tu memang kepakaran aku... kalau tak, kena palam la aku OTL... hahahaha

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin