Monday, July 20, 2009

Game Night 21

Lokasi - Changlun
Masa : 9.30 malam
Hari : Rabu (8 Julai 2009)

Assalamualaikum...

Oleh kerana terlalu banyak gambar yang dimuatkan dalam page ini dan melambatkan loading time maka penganjur memilih untuk menggunakan flicker sebagai medium penyimpanan gambar semasa aktiviti Game Night dan SIG Meeting. Jadi pelawat blog hanya melihat gambar yang ingin dilihatnya sahaja tanpa melihat kesemua gambar.

Dalam sesi kali ini Agricola dimainkan di mana 5 pemain berjaya menyertai pusingan yang pertama. Adlee, Nazli, Asif, Pun dan Shanizan. Kapasiti pemain yang maksimum dalam pusingan ini menyebabkan ianya menjadi tegang kerana para pemain berikut juga adalah pemain veteran kecuali Pun yang masih lagi di tahap veteran beginner.

Agricola_1
Agricola_2
Agricola_3
Agricola_4
Agricola_5

Pusingan kedua diteruskan dengan Power Grid di mana hanya 4 pemain sahaja yang berjaya menyertainya. Kali ini menyaksikan pertembungan di antara Pun, Asif, Nazli dan Shanizan. Oleh kerana agak lama tidak memainkan board game ini Pun seperti biasa melengahkan perjalanan permainan.

Power_Grid_1
Power_Grid_2
Power_Grid_3
Power_Grid_4

Disebabkan terlalu banyak masa terbuang dengan menunggu giliran Pun melaksanakan tindakan maka untuk sesi kali ini hanya 2 pusingan sahaja berjaya dihabiskan. Diharap sesi akan datang akan lebih banyak pusingan boleh dimainkan kerana Pun tidak akan hadir pada sesi seterusnya.

Sekian untuk kali ini.

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin